Helgen

Så nu har jag kommit hem och duschat :) har även hunnit beställa en ny burk med superpump 250 :) Var hur gott som helst att träna idag. riktigt sugen och energi till tusen :) 

Näst sista veckan på jobbet också om de inte kommer in något jobb så jag får vara kvar :/ tråkigt men så är det. inte lätt för alla företag nu när det är som de är i världen. men ska ja gå hemma under vintern blir det nog en liten hundvalp nu :) en Charlie förhoppningsvis :)  jag och Älskling som ska ha den ilag :)

Under helgen har älskling varit hos mig och vi har bara tagit det lugnt. blev ioförsig en tur till karlstad på lördan. skulle ha en ny värmelampa till örjan och lite saker. sen åkte vi hem och lagade mat  :) kroketter och fläskytterfile mums :P


nej nu får de bli lite NHL 09 :P hehe ha dä gött

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0