En lång promenad!

Jag och jonas hade fått för oss att vi skulle vara lite duktiga och gå och springa idag istället för att styrketräna hela tiden så han kom till mig kvart över 5. Skulle gå en runda på ca 1 mil som vi kände till men vi råkade komma på fel väg så vi kom långt in i skogen men vi visste ju ändå vart vi var på ett ungefär så vi fortsatte att gå och grusvägen blev till en stig. som senare blev till ett traktorspår. Sedan blev det mörkt och traktorspåret försvann. men vi försökte lokalisera oss, så vi gick rakt ner genom skogen istället. tillslut efter en 30 minuter så kom vi fram till en grusväg vi kunde gå på så är rätt så slut nu! var ute i 3 timmar och turen hamnade på 1,5 mil på ett ungefär. inge mindre iallfall!

så nu har ja precis duschat och ätit mat. det dröjer inte förräns jag hoppas i sängen! trött trött trött

Kommentarer
Postat av: Marika

kuuul att du har en blogg som jag kan få snoka runt lite i :) hoppas allt är bra med dej förresten. kram

2008-10-20 @ 14:05:56
URL: http://mariikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0