julklappsutdelning och Lonely

Är hemma i munkfors nu. är ensam. Charlie stannade hos älskling. han ska vara där över jul så det kommer bli väldigt tomt här hemma. städar till på köpte oxå vilket är så jäkla tråkigt usch.

Jag och älskling bytte julklappar i fredas. gjorde de lite mysigt och åt tacos med mera. vi ska inte ses innan jul så de fick bli fredag. Fick Boxershorts 3 st, en vit fin tröj/skjorta och en stor nallebjörn :) och ett kort på Joline och mig ifrån Uddevalla i år. så det kortet sitter över sängen nu. det var ett stort kort och det blev hur fint som helst. Är så himla nöjd över julklapparna :) TAck älskling :D:D:D:D:D

ikväll blir de godis och tv. haha. :P lite tråkigt att kolla själv men. är ju van attälskling eller Charlie är med

Nej nu ska jag fortsätta med julstök!

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag fick den bästa julklappen någonsin! :D <333

2008-12-21 @ 18:38:05
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0