Starta eget!

Det här med att starta eget företag är något som jag har funderat på mkt läng. I över 5 år och tanken funnits där och olika ideer har pendlat fram och tillbaka men man har aldrig riktigt hitta det där som skulle slå ut allt annat. som skulle bli en succe. Just för tillfället är jag väldigt inne på att ha en webbsida först och främst och sälja saker sen kanske en liten butik men absolut inte här i Munkfors. Just att starta eget i transport branchen är väldigt svårt häromkring eftersom det finns så otroligt många enbilsåkare och större åkerier. :/

Ibland önskar man att man skulle våga satsa på någon ide, jag har ju inte speciellt mkt att förlora eftersom jag är arbetslös.
Har varit långt påväg med det här flera gånger men det har inte blivit fullt ut som sagt :/

Frågan är bara vad man ska satsa på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0