Varje vecka börjar med måndag!

Hej på er gott folk! Idag så har jag jobbat men det har varit en ovanligt seg måndag. har krånglat inatt så har inte fått så bra sömn.
När ja kom hem var jag bra sleten så jag åt mat. och vila lite. sen så har jag tränat. som gick väldigt segt. Vart är energin?

efter det så tog jag med mig Örjan ner i duschen och duscha. satt där med han och pratade med han och klappa honom och han mådde så gott så. Låg och blundade hela tiden. trodde han sov ett tag så jag fick butta på honom lite :)

Har stigit lite i vikt på sista tiden oxå :) ligger på ca 80 kg nu, på mina hela 171 cm  :) enligt BMI så är jag kraftigt överviktig haha vart nu de ska vara eftersom ja. Ska träna magen mer bara för den har jag inte brytt mig om alls.  :) men men de hinns. jag har ju hela livet på mig :)

nej nu ska jag fixa lite så, men jag bjuder på en gammal bild ifrån i sommar!

Kommentarer
Postat av: Joline - fotoblogg!

Usch, Örjan är äcklig :p Hihi.

2008-09-08 @ 20:39:44
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0