monday

Dagen har gått rätt så fort idag fastän att det har varit måndag. Var på möte i torsdags förresten och fick iallafall reda på att jag får stanna oktober ut men sen såg det ut att dala nedåt med jobb så jag skulle nog få gå hem under vintern              :(    jobbigt. vill verkligen inte gå hemma,

Visserligen kan man ju lägga ner sig mer på träningen än de halvdant som blir nu men men. så är det.

Har iallafall tränat nu men funderar på att lägga om träningen lite som i början när jag körde 1 muskelgrupp/dag.  tyckte det gick lite bättre samt att man får lite mer tid över. annars hinner man bara äta och träna de dagarna man jobbar tyvärr.  Någon som har något förslag på hur jag ska lägga upp träningen? :)

Nej nu blir de duschen och idol :) tror ja om de inte blir NHL 09 iställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0