Som ett kärt barn

Känner jag mig som när jag leker med dom små härliga ungarna som har en energi till 1000. Vart får dom all sin energi ifrån? ja det kan man allt undra. Man skulle vara bra glad om en annan hade en sån energi. Var iallafall till min äldsta storasyster Weronica som bor i Vålberg med sin familj. Det var jag, mamma, min syster anna också så klart min älskling Joline :). Vi har busat med barnen, ätit mat och fikat med mera. har varit en härlig dag.

När jag kom hem så hade jag äntligen fått mitt grafikkort till den stationära datorn :) woohooo så jag satte i det och starta upp den. Eftersom jag har vista på den och grafikkortet går så startar inte datorn. står bara att tuggar till skillnad ifrån om man har Xp då den startar upp iallafall.

Nej nu ligger jag och Älskling i min säng och ska kika på en film och mysa ner oss. Men ni får ha det så bra där ute.

Kommentarer
Postat av: Werali

Älskade underbara lillebror! Om du visste hur glad och rörd jag blev över dina rader inne hos mig! De värmde kan jag säga!



Jag är så glad att du finns, att du är så pigg och glad igen och att du träffat Joline! Ni passar så bra ihop och hon är så go och fin!



Barnen avgudar er båda!!



Ta hande om er!



Kram

2008-08-06 @ 22:13:47
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0