Metal Gear

Idag så har man jobbat som de andra dagarna. Är hur bra som helst på jobbet. Sen när jag kom hem så varvade jag MEtal Gear solid 4 till playstation 3 innan jag tränade och duschade :) Ruskigt grymt bra spel. har även varvat de tidigare spelen med metal gear fast på ps2 och ps1. Och kan bara säga som alla spelrecenter. ÅRETS SPEL! Det bäst spelet jag någonsin har spelat.

Imorgon efter jobbet så åker jag direkt till älskling. stackars henne som är sjuk :) men imorrn kommer ja och tar hand om dig min snutteplutt <3
Sen på fredan blir de antagligen skoga marten. eller på lörda. :)


Kommentarer
Postat av: ina

hej! kikade in här för jag har din tjej i kontakterna, hon tar så fina bilder och är en trevlig person. så jag ville kika in även hos dig. och tänkte på att min son också har öppnat en blogg nyligen, har inte komit igång bara, han är mer intresserad i radio och har en station på nätet;) ha det bra!:)

2008-08-28 @ 19:43:06
URL: http://iinaa.blogg.se/
Postat av: ina

hej! tack för svaret! hoppas ingen av er blir sur om jag kikar in här nån gng. jag väntar faktiskt på några foto tagna av dig. ha det bra med Joline! hoppas hon blir snart frisk:)

2008-08-29 @ 22:00:17
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0