Lördag morgon

God morgon alla, jag vaknade för ett tag sen och orkade inte sova, var för pigg så jag gick upp istället. Älskling igger kvar i sängen och sover så sött så men det behöver hon nu när hon är sjuk och har sovit så dåligt.
Idag ska vi nog på skoga marten en sväng och kika. gott :) annars blir det nog lugnt.

Trivs fruktansvärt bra på jobbet, bara att hoppas att man får stanna kvar sen. Inte ofta man trivs så bra. Men det är bra det iallafall, nej nu ska jag nog kika på tv

Ni får ha en bra dag där ute i världen och kom ihåg. dagen blir som du gör den till ;)

Kommentarer
Postat av: ina

god morgon! hur kom det sig att kort blev raderade? det är inte alls roligt! men det kommer nya som du sa. ha det bra!

2008-08-30 @ 10:45:58
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: ina

hej! men dataproffs på IT-affären måste ju kunna ta ut bilderna även om dator går sönder, har jag hört. har ni frågat? hälsa Joline!

2008-08-31 @ 14:50:46
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0